tisdag 23 juli 2013

Träning to the max

Tjäna bloggen!
Idag har jag minsann legat i. Jag började dagen på bästa sätt. En god och hälsosam frukost och ett skypesamtal med mamsen. Det var kul att höra från henne igen, det var andra gången på 3 veckor, vilket inte är särskilt mycket. Jag saknar dig mamma ska du veta och jag vet att du skulle trivas här om du var med mig. Blommor överallt, utomhusbassänger du kan simma i, fint väder 95 % av alla dagar på året, havet och den fina stranden runt hörnet, man kan odla exotiska frukter, det finns många fina djur såsom delfiner, sälar, valar, ekorrar, tvättbjörnar, kaniner, pelikaner, kolibris och papegojor.

Efter samtalet träffade jag en kompis på stranden för att testa på att jogga tillsammans. Det gick bra, men det var väldigt varmt. Stekande sol och klockan var 11 så värmen hade stigit en hel del redan. Sedan tog vi en promenad längs med stranden i 1,5 timma. Vi såg en säl nära stranden och pelikaner. Jag brände mig lite också och fick en fin linnebränna. När vi var klara gick jag tillbaka till huset och chillade i en timma. Sedan gick jag ut i det fina vädret och simmade i en halvtimma i en utomhuspool. Efter det var det dags att dra sig hemåt igen och börja jobba.

Jag hade min hellediga dag igår och min halva idag. Så skönt! Men nu blir det hårt jobb till helgen för då har jag min lediga helg! Jag har det en gång i månaden. Den här helgen är Malibu Art Festival som jag tänker gå på. Jag hoppas på att se en kändis där eller två. Jag vill också hinna med att träna och träffa så många som möjligt. Det skulle vara kul att åka någonstans, till LA t. ex. och bocka av något av alla saker jag vill se. Jag vill också åka till Venice beach. Jag kommer säkerligen åka till Santa Monica igen om jag inte kommer på vad jag vill göra. En frozen yoghurt på det med kanske... Åt faktiskt ingen sist jag var där ;)

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat, om jag vore en tredjedel så aktiv som du är!

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Jag skulle givetvis kommentera det du skrev om blommor, de exotiska frukterna och alla djuren. Detta tillsammans med sol och fint väder måste vara såååå härligt!!!!!

    SvaraRadera
  3. Haha det tror jag nog att du är ;) I alla fall nu på semsetern i trädgården!
    Ja det är superhärligt! :)

    SvaraRadera