onsdag 10 juli 2013

Tjäna läsare! Välkomna till Café Bärs!

Idag vaknade jag vid halv 7 som vanligt av mig själv. Jag började jobba vid halv åtta och slutade vid 9. 9.05 började jag gå mot stranden iklädd springkläder. Jag var ute en timme och sprang och gick och tittade på alla surfare som var ute och kämpade med vågorna. Jag sprang till en surfingaffär, men såklart var den inte öppen än.. Så jag sprang till andra sidan av stranden och när den var slut sprang jag hem igen.
    Det har varit molnigt idag, men det blir hela tiden bättre. Just nu är det soligt. Jag hörde av min kära mor att det är cirka 11-12 grader hemma och det känns ju bra, men tråkigt för er.. ;)
    Jag får se vad som händer idag, det kanske blir stranden. Igår var vi i en gigantisk affär som heter Costattach det är en typisk familjeafför där man kan veckohandla, eller månadshandla rättare sagt. Förpackningarna var gigantiska! Av allt! Smör, mjölk, broccoli, you name it. Allt var i gigantiskt format. 

Jag börjar jobba igen om en timme och innan det ska jag vila lite. Jag ville se Sverige-Danmark-matchen idag, men tyvärr måste man ha premiumkonto på tv4play vilket jag inte gillar :( Men jag har bett en kompis uppdatera mig om hur matchen slutar. Jag har skypat med henne idag och mamma. Dagarna går snabbt efter varandra och innan jag vet ordet av är jag tillbaka i Sverige. Jag har varit i USA nu i 10 dagar och det känns som om jag kom igår.

2 kommentarer:

  1. Tio dagar... jag tycker att det gått ganska långsamt. men det är ju skillnad för dig - det har ju hänt så mycket! Jag hoppas att tiden går fort, men framför allt att du trivs och mår bra. Ps. Jag fattar inte riktigt rubriken i ditt inlägg, men jag kanske är trög ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det är sant, så är det nog.
    Rubriken var bara random ;)

    SvaraRadera