torsdag 11 juli 2013

Mat i Amerika

Jag har lyckats hamna i en mycket bra familj som äter mat som jag gillar. Jag får äta precis vad jag vill, men jag äter såklart middag med dem. Vi har inte ätit hamburgare eller kött än! Och amerikaner ska vara de största köttkonsumenterna i hela världen. Vi har istället ätit kyckling och tofu t. ex. Det går faktiskt att äta nyttigt om man vill. Men jag måste medge att när hungern smyger sig på och de precis bakat walnut cookies kan man inte låta bli ;)
Idag blev lunchen ägg, mandel och en slags nötmix- såå gott! Jag äter väldigt mycket keso, särskilt efter att jag sprungit. Protein ska det va! :) 

2 kommentarer:

  1. Vad bra att det funkar så bra med maten!

    SvaraRadera
  2. Det är underbart! Idag kom pappan hem med ett stort lass frukt. Bananer, hallon, blåbär mm. Jag äter mycket äpplen och nektariner också :) Mums!

    SvaraRadera