söndag 7 juli 2013

Sovmorgon


Idag har jag sovmorgon till kl 9 am. Det kanske inte många av mina tonårskompisar som tycker att det är någon sovmorgon, men jag vaknar normalt kl 7-8.. Så jag har två timmar då jag kan göra lite vad jag vill. Funderar på att testa mina löpardojor och se mig omkring i området. Idag ska vi nog gå till stranden, läsa och kanske spela lite musik. Vi får se, det blir en ganska lång arbetsdag idag tror jag, men det har jag gärna nu i början i alla fall.
På bilden ser ni en av de fina presenterna jag fick av familjen igår.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Blev det någon löparrunda?
    Fint halsband förresten

    SvaraRadera
  2. Som du läste i det senare inlägget så blev det en löparrunda ;) Ja det tycker jag med, har använt det nästan varje dag :) Har också använt min klocka varje dag så har fått lite ful bränna runt den ;) Kram

    SvaraRadera