onsdag 17 juli 2013

Att sakna är bra

Man inser vad man har när man lever utan dem. Ni är saknade, mina nära och kära från Svea Rike. Men inte så jag går sönder. Jag har nog aldrig varit själv utan familjen mer än en vecka. Nu har jag varit i USA i 17 dagar. Inte särskilt lång tid egentligen. Jag vill heller sakna er lite hela tiden, än att allt kommer på en och samma gång. Det är bra att sakna er också. Då inser man ännu mer hur mycket ni betyder och hur mycket jag älskar er. Fick en väldigt söt bild från bild bror där han faktiskt erkände att han saknar mig lite med ;)

2 kommentarer:

  1. Hej! Det är så sant det du skriver, att sakna kan vara bra. Man tänker efter och kanske tar lite mindre för givet. Jag saknar dig också - jättemycket! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är så sant det du säger :) saknar dig med :*

    SvaraRadera