tisdag 9 juli 2013

On my own

Idag blev det en riktigt varm springrunda. Jag gav mig ut vid 9 och tänkte att det inte skulle vara så farligt varmt, men ack så fel man kan ha... Det stekte på ordentligt och jag hade inte druckit särskilt mycket vatten. Det blev en ganska kort runda med ett stopp. Jag stannade vid några surfare som hade en surfskola och frågade om man kunde boka lektioner för vuxna. Svaret var ja: privatlektioner för 100 dollar per timma. Ganska mycket pengar tänkte jag och sa att jag skulle återkomma. 
    Nu har jag iaf börjat kolla runt lite och de känns som om surfingen kommer närmare och närmare... Nästa gång jag har ledigt ska jag kolla upp det mer ordentligt och förhoppningsvis hitta en dag det kan fungera för både mig och familjen. Spännande! 
Bilderna är tagna från gårdagens promenad.






2 kommentarer:

  1. Du ligger i med att springa - imponerande! Men det var dyrt med surfing-lektionerna. Hoppas du hittar en bra kurs.
    Vilket fantastiskt fint träd/buske. Jag tror att det är en bouganvillea (eller hur det nu stavas :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja än så länge går det bra :) Det blir nog mer powerwalks om det ska vara så här varmt på morgonen.. Eller blir det kvällsrundor, men är ganska trött på kvällen så det får nog bli morgonen ändå ;) Jag ska titta på ett annat surfingställe imorgon som ska vara lite billigare..
    Tack då vet jag :) Kram

    SvaraRadera