torsdag 11 juli 2013

Hälsningar från Sverige

Mamma skickade nyligen bilder från studenten som äntligen hamnat i brevlådan... Det kunde ju inte komma innan 1 juli så jag kunde se dem irl... Jaja, jag klarar mig så här än så länge. Bilderna var jättefina tycker jag. Jag är inte en av dem som whinar om att man vill tillbaka till studenten. Visst, det var kul osv men det händer en gång i livet och jag har insett det. Det kommer att dyka upp massvis av stora händelser i framtiden som man se fram emot istället. #yolo


2 kommentarer:

  1. Det är ett jättefint kort och förstår att det väcker känslor. Men du har rätt inställning - det kommer nya höjdpunkter :) och visst är det fantastiskt först får jag kortet i brevlådan och några timmar senare ligger de ute på en blogg, skriven i USA - teknikens under !

    SvaraRadera
  2. Ja det är helt fantastiskt mor ;)

    SvaraRadera