fredag 26 juli 2013

Jul i juli

Tjenare!
Idag har jag något spännande att berätta. Jag och barnen dekorerade ett pepparkakshus dagen till ära. Det var faktiskt första gången för mig, så det var en extra kul aktivitet. Igår klädde barnen upp sig till prinsessa och riddare och vi tog en massa fina kort. Jag får dock inte publicera något på barnen, men jag kan berätta att de var extremt söta på bilderna.

Idag är det fredag vilket innebär helg för många. Den här gången gäller det även mig! Min första lediga helg här än så länge. Det ska inte gå till spillo. Imorgon tänker jag inte ställa någon klocka, utan gå upp när jag känner för det och ta en springtur på morgonen. Sedan tänkte jag åka till Santa Monica för att äta lunch på piren. Det blir nog Bubba Gump som blir vår destination. Jag ska träffa en tysk au pair som bor i Topanga och vi ska sedan möta upp flera au pairer förmodligen. Jag ser fram emot detta så mycket. Hoppas det blir fint väder också. Jag vill se Venice Beach och delar av Los Angeles som jag ännu inte har besökt.



4 kommentarer:

  1. Hur kom det sig att ni gjorde ett pepparkakshus nu?
    Ha det så himla skönt och roligt din lediga helg!

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva - vad fint det blev!!!

    SvaraRadera
  3. Vi hade två pepparkakshus så vi ville spara ett och göra ett nu helt enkelt :)

    SvaraRadera