torsdag 18 juli 2013

Cibofobi


En av mina största rädslor inför mitt år i USA var faktiskt inte hemlängtan, att jag skulle bli rånad, satt i fängelse eller liknade.. Det var att jag skulle äta ihjäl mig. Inte bokstavligen, men äta för mycket onyttigt och massa skräpmat. Jag har inte ätit mer än EN hamburgare sedan jag kom till USA. Det är enda gången jag ätit kött sedan jag kom hit! Det har blivit lite kyckling och fisk, men inget rött kött. Idag unnade jag mig en riktigt god lunch/efter-träningsmål. Det blev keso, ananas, banan, pekannötter och lite flingor. Såååå mumsigt!
    Dagens träning blev simning. Jag simmade i ca 40 minuter skulle jag gissa på och det blev minst 50 längder. Poolen var jätteskön, runt 25 grader tror jag. I luften är det runt 25-30 grader, vilket är perfekt enligt mig. Om tio minuter börjar jag jobba igen. Jag hoppas det blir något roligt idag såsom stranden, poolen, lite småshopping, musik, måla eller pyssla.



2 kommentarer:

  1. Jag tror inte att du kommer gå upp i vikt. Du tränar, är medveten och tänker på vad du stoppar i dig. Det är värre med mig... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jo tyvärr, det räcker inte med lite löpning. Jag måste lösa det där med maten bara.. Äter på tok för mycket flingor och annat sött.

      Radera