tisdag 16 juli 2013

Movie night!

Idag hann vi med en hel del: Städa, tvätta, "läxor", simning, camp, leka, plocka blommor och filmkväll. Det blev Mary Poppins. Jag har själv aldrig sett den och det har alltid stått på min borde-se-lista. Den var verkligen inte som jag trodde. Mycket äldre än vad jag förväntade mig med. År 1964 gjordes den.
Som jag redan nämnt plockade vi lite blommor idag. Igen. Vi plockade bland annat denna blomma som är en av de största jag någonsin sett växa i någons trädgård!


3 kommentarer:

  1. Vilken enorm dahlia. Vilket sammanträffande, jag har funderat på vad jag ska sätta i stenpartiet och kom igår fram till att jag vill ha någon hög växt med stora blommor och då blir dahlia bra :)
    Mysigt med filmkväll också :)

    SvaraRadera
  2. Minsann ett sammanträffande! Ja ikväll blir det förhoppningsvis Mamma Mia! :D

    SvaraRadera