torsdag 12 september 2013

Mycket att tänka på

Hej bloggen!
Det är mycket att tänka på just nu. Mina vänner vill åka på roadtrips, jag vill med, men måste prioritera och planera hela tiden för att kunna göra något. Jag MÅSTE ta mitt Kaliforniska körkort snart.. Jag kan köra lagligt med mitt internationella i tre månader och den tiden har snart passerat. Min högsta önskan är att jag lyckas fixa det nästa vecka. Då gäller det bara att jag hittar en ledig tid och att jag får en tid när jag vill ha det. Jag måste också kolla upp mer med min egna bilförsäkring och även bilförsäkringen som vi behöver när pappa och bror hälsar på till deras hyrbil. Vi måste också planera och prioritera var vi ska åka och vad vi ska se när de kommer. Las Vegas, någon nationalpark i Utah, Grand Canyon eller San Fransisco? Det får vi se...

Jag pratade med mamma på skype idag en snabbis, vilket var superskönt. Det känns nästan som hon är i rummet jämte eller precis vid henne. Jag älskar denna uppfinning. Det behövdes.

Idag blev det nyttig mat från morgon till kväll. Frukost: Gröt. Lunch: Veggie burgers med quinoa, broccoli och ärtor. Middag: Kyckling, broccoli, bönor och zucchini. Jag gick dessutom en lång promenad med högt tempo och många uppförsbackar. Den största kraftansträngningen var nog ända att hoppa på studsmatta intensivt i 1,5 timma! You go Glen Coco!

Ni kan få en bild på en trött Elina som ska lägga sig med körkortsboken i nyllet. Har läst den en gång, men det var för drygt en månad sedan så jag kan behöva lite repetition. Babyfjunet i pannan är verkligen blont nu. Vet inte riktigt hur mitt hår kommer se ut när all färg är borta och min naturliga hårfärg kommer fram. Har färgat håret sedan jag var 14 tror jag och aldrig haft naturligt sedan dess.


4 kommentarer:

  1. 4 FOR YOU GLEN COCO!! You go Glen Coco!
    Hahaha älskar dig saknade bruna människa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha jag fick helt hjärnsläpp innn, kunde inte komma på vad han sa innan men du påminde mig ;) 4 for you Glen Coco! ;)
      Älskar och saknar dig med :) har inte hittat någon med vår lite retarded humor än, det kommer jag nog aldrig göra ;)

      Radera
  2. Du är flitig med allt möjligt - du ligger inte på latsidan precis. Jag tycker du är jättefin i fin naturliga hårfärg!
    1,5 timma på studsmatta- hur orkar du? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack det var snällt sagt. Ja jag vet knappt själv.. Vi hade några fotbollar så jag orkade väl mer när jag kunde kicka lite också ;)

      Radera