fredag 13 september 2013

Kändisspaning på hög nivå

Idag såg jag Julia Roberts. Julia Roberts. Fattar ni? Julia Roberts! Jag satt och tittade på fotboll några meter ifrån henne. Hennes son spelar fotboll när jag är där. Hur häftigt är det inte?

Sedan jag kom hit har jag sett en känd basketspelare (Kevin Durant), två kända manliga skådespelare (Jeremy Sisto och Jon Cryer) och Julia Roberts. Nu väntar jag bara på att få se Ironman. Jag hade ingen kamera eller mobil med mig och det hade varit väldigt pin att ta kort på henne när jag satt precis bredvid. Jag kommer få nya chanser, men det känns ända väldigt dumt att bara ta kort på henne helt random. Hon satt där för sig själv med hörlurar i öronen och ingen pratade med henne. Det såg lite ensamt ut, men hon verkade inta vara en person som gillar kallprat. Hon ser väldigt bra ut för sin ålder, men hon är väldigt annorlunda från filmens värld. Men de flesta filmer jag sett som hon medverkat i är gamla såsom, Notting Hill, och det går ju inte riktigt jämföra med.


4 kommentarer:

  1. Så himla häftigt! Det är nästan så att jag ska be om en autograf från dig eftersom du varit så nära Julia Roberts :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan be henne om en autograf. Jag kan säga att det är till min mamma ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Kommer du hit kanske du ser henne med ;)

      Radera