lördag 3 augusti 2013

Nu är det klippt!

Nej nu är det slut på velandet! Jag ska skaffa mig en bil. Jag är så trött på att vänta på bussar när jag har så lite ledig tid. Jag tror att jag har mist minst 15 timmar på en månad pga att jag missat bussen, fått vänta på sena bussar eller liknade. Jag är redo att skaffa bil nu. Jag har tänkt fram och tillbaka en lång tid nu och det är bara att bestämma sig. Inga fler impulsköp för mig på ett tag nu. Jag ska köpa mig en bil och skaffa körkort. Punkt slut.

3 kommentarer:

  1. Att kommentera bilköpet är väl inte lönt...
    Har du någon som kan bilar och kan hjälpa dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar ge mig tips? Eller ge mig varningar?
      Jag tror att värdpappan kommer att hjälpa mig en hel del med det. Det har han gjort med de tidigare au pairerna :)

      Radera
  2. Jag menar hjälpa dig, bra att han hjälper dig med det.

    SvaraRadera