söndag 25 augusti 2013

Långpromenad

Idag tog jag en lång promenad till banken för att fixa lite cash inför ett eventuellt bilköp nästa vecka. Det tog mig nästan två timmar att gå fram och tillbaka, men då stannade jag också och tog lite kort på vägen. Jag kollade upp hur långt det blev på Google maps och det var 12 km. Det är en jättebra uppfinning som jag ofta använder. Jag vill så gärna ha en gps-klocka men de kostar en hel del.. Kunde köpt den istället för Michael Kors-klockan, men hur kul hade det varit? ;)

På min promenad tog jag som sagt lite bilder, mest för min mammas skull faktiskt för jag såg många fina blommor på vägen, men vem vet, kanske är det jag som börjar bli lika intresserad av blommor som min kära mor? Jag såg fantastiska vyer på vägen också. Malibu är verkligen vackert. Jag såg också hundratals surfare idag när jag gick längs med stranden. Det var väldigt dimmigt och fuktigt på förmiddagen när jag gick men det var ändå massor av människor på stranden.

Btw jag kan inte få internet att fungera på min dator så jag kan inte skypa med mina kära hemma i Sverige. Så tro inte att jag dissar er, jag vill verkligen prata med er.








2 kommentarer:

  1. Ingen dålig promenad!!!
    Vad gullig du är som fotar blommor gör min skull. De gula blommorna tror jag är sömntuta och den röda är vallmo, men det vet du säkert :) den fina blå blomman vet jag inte vad den heter. Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan dina blommor du ;)Det är två olika "blå" växter men båda har egentligen lila blommor, men mobilens kamera gör att de ser blå ut. De kommer blomma när du kommer hit och då kanske du kan lista ut vad de heter :) Och vallmo kunde jag faktiskt ;)

      Radera