fredag 23 augusti 2013

Den som väntar på något gott...

Jag började dagen med lite jobb och städade mitt rum. Sedan tränade jag styrka på mitt rum för att sedan fortsätta till stranden en stund. Det roliga på dagen kom senare. Idag träffade jag nämligen Filippa! Det blev senare än vi hoppats på eftersom Filippas frisör tog fem timmar att göra hennes hår. Hon skulle köra till Santa Monica för att möta upp mig, men istället hittade jag en buss som tog mig till Westwood där hon befann sig. Vi åkte till hennes hus och jag tyckte verkligen att det var fint. Inredningen kan väl diskuteras, men det var stort, luftigt och sovrummen var superfina. 

Vi åkte sedan till Santa Monica en sväng och vi hann vara där i en timma, mellan 19-20 innan jag var tvungen att ta sista bussen hem till Malibu. Vi hann på den timman gå på 3rd street promenade och jag visade mina favoritställen. Vi avslutade på Tutti Frutti där vi åt varsin Frozen yoghurt. Jag var vrålhungrig för jag hade bara ätit en lätt lunch vid 1.30 och en macka jag hade med mig. Det blev inte lång tid tillsammans men det blev i alla fall av. Jag är jätteglad för den tid jag fick. Det är skönt att få prata med någon man känt hela livet och tala med någon som är i samma sits som en själv. En bra dag blev det till slut. 




2 kommentarer:

  1. Mycket pusslande för att kunna träffas, men det var ju bra att det ordnade sig till slut. Det är allt bra märkligt att ni hamnade så nära varandra..... och fem timmar hos frissan - det var inte dåligt :)
    Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev mycket funderingar hit och dit.. Ja verkligen, världen är minsann liten ibland ;)

      Radera