torsdag 22 augusti 2013

En liten parentes

Min dator fungerar igen! Det har inte varit några problem med själva datorn egentligen, men adaptern min har gått sönder. Den fastnade helt enkelt i eluttaget en dag när jag skulle dra ut den och poff så var jag utan mobil och dator. Jag beställde även en iPhone-adapter men den fungerade inte tillsammans med min "svenska sladd" så jag får beställa hela skiten istället. Jag letar fortfarande efter en bil och jag hoppas kunna hitta en innan min pappa och bror kommer i oktober...

Imorgon är förhoppningsvis en bra dag. Jag ska nämligen återigen ta bussen in till Santa Monica och träffa ingen mindre än Filippa. Min granne och barndomsvän hemma i Sverige som smart nog valde att flytta till LA för att kunna träffa mig ;)

Det går bra med träningen, sådär med maten dock... Äter för sällan och mycket på kvällen. Strandbilderna tog jag igår morse när jag var ute på min dagliga runda. Klockan var strax innan halv 8 på morgonen och ja, ni ser ju själva vilken underbar dag det var. Det var inte mycket folk ute på stranden vid den tiden på morgonen. Det blir färre och färre nu när skolan dragit igång. Idag var vädret lika strålande och jag hade en rast mitt på dagen så jag kunde gå och sola på stranden.




2 kommentarer:

  1. Hej! Så skönt att du är på "banan" igen :) vilka underbart fina bilder, en klarblå himmel, lugnt och fridfullt och jag kan höra hur havet brusar. Kram och hälsa Filippa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu fungerar dessutom internet på datorn igen *tar i trä*. Det var verkligen helt underbart. Det brukar vara molnigt och dimmigt på morgonen men den dagen var det verkligen inte ett moln så långt ögat kunde nå. Jag ska hälsa :) kram

      Radera