söndag 6 oktober 2013

Upp och ner

Ja modet går verkligen upp och ner. Igår kväll och i morse kändes det inte alls bra. Jag var väldigt orolig inför nästa helg, om det verkligen kommer bli något och orolig över min bil som har lite (för vissa stora) problem. Men just nu är faktiskt modet och humöret nästan på topp. Det känns som om allt kommer att ordna sig tillslut. Det kommer förmodligen inte bli som jag tänkt mig, men det kommer lösa sig på något sätt. Jag är bara glad för tillfället. Pratade lite med bror min idag också (över fb men ändå) och det muntrade också upp mig. Inte till en början för då kändes det mer plågsamt eftersom jag saknar honom så, men nu i efterhand känns det bättre. Jag önskar att man kunde känna så här oftare. Jag kände så här i början: "Äh, ta det lugnt, det ordnar sig, ta dagen som den kommer, njut av varje ögonblick." Men när man lever i drömklimatet och drömområdet så blir faktiskt även det till en vardag tillslut. Jag njuter inte lika mycket, men jag jobbar ständigt på det. Jag har tagit paus från tränandet i några dagar på grund av förkylning eller något annat konstigt. Jag har haft lite halsont och känt mig svag och trött. Idag kom torrhostan och förhoppningsvis är det över snart. Det känns i alla fall mycket bättre än för några dagar sedan, då jag knappt visste om jag skulle orka eller inte. Tummen upp för en bra och trevlig dag! :)




2 kommentarer:

  1. Heja på!
    Du är bra på att båda puscha dig själv och andra - det är toppen!
    Jag tror och så att det kommer att ordna sig, kanske bara på ett annat sätt än du tänkt dig - precis som du skriver. Ha det så bra och fortsätt med ditt positiva tänkande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det tror jag med, någon gång tillslut ;) Ha det bra du med :* kramar i tusen <3

      Radera