fredag 4 oktober 2013

ARG

Här kommer ett snabbt inlägg för er som undrar hur det gick med uppkörningen idag. Jag kan berätta att när jag ringde och bokade min tid så måste kvinnan jag pratat med gjort något fel för när jag åkt ända till DMV-kontoret får jag höra att det inte alls finns någon tid för mig bokad idag. Jag blir så förbannad! Vill bara ha det här jäkla körkortet fixat! Jag har bott här i över tre månader nu vilket betyder att jag måste ha mitt körkort nu, annars kör jag olagligt. Jag tänkte köra bil ner till San Diego nästa helg med en kompis, men det skiter sig kanske nu om jag inte lyckas få en tid nästa vecka. Usch fy och blä vad jag är trött på detta nu. Dessutom har jag blivit sjuk. Jag köpte C-vitaminer på vägen hem, en termometer som jag kan mäta min kroppstemperatur med, lakrits för att jag ville ha det och ett par scones för det är kanelbullens dag och det fick bli min variant av kanelbulle.





4 kommentarer:

  1. Men så trist!!! Tur att det finns godsaker att trösta sig med ;)
    Krya på dig !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det är både bra och dåligt ;) idag var jag i Santa Monica och tog BUSSEN pga denna felbokning... Jag åt det billigaste jag kunde hitta så det blev en riktigt billig dag med tanke på att jag gick runt i flera timmar i shoppingbutiker som jag älskar och hittade några saker jag gärna hade köpt, men som jag höll med borta ifrån :) känner mig bättre idag! Köpte vitaminer och te igår och kanske är det det som hjälpt ;) kramar

      Radera
  2. Fy bubblan vad tråkigt! Men som mor din sa, det finns ju godsaker att tillgå. ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är allt för tur det, det får inte hända för ofta bara, då kommer jag rulla hem till Sverige ;) kramar!

      Radera