söndag 6 oktober 2013

But if you´re thinkin' about my baby it don't matter if you're black or white

Här kommer en liten uppdatering på min bränna. Bilderna när jag ät vit som ett lakan är från februari i år. Bilderna med lite mer mörkare nyans är nytagna. De första bilderna visar mig då jag var mitt uppe i processen att fylla i min au pair ansökan. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag skulle gjort något annat istället, men just nu känns det värt det. För vissa är det som att glida runt på en räkmacka och föra andra är det hårt jobb och att spara pengar som gäller. Jag vet inte riktigt var jag ligger, men jag är i alla fall inte på latsidan. Jag snålar ibland och ibland beter jag mig som om jag är Kung i baren så att säga...






6 kommentarer:

  1. Jaha, ska det vara till att göra oss avis eller? Vi blekisar kan hälsa att via har det bra.
    kram på dig bönan ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja lite så var tanken ;) Jag är jätteglad att höra detta. Jag vill komma hem till friska och glada vänner och familj :)

      Radera
  2. Ja, när du kommer hem kan du lita på att undertecknad är glad :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag med ;D jag kommer också vara glad :)

      Radera