torsdag 17 oktober 2013

Creepy man...

Idag har varit en ganska bra dag. Jag hade en lång rast på förmiddagen fram till 2 så jag snörade på mig joggingskorna för fjärde dagen i rad och sprang nog runt 7 km och powerwalkade i 40 min också. Jag borde verkligen (snarare vill) köpa mig en GPS-klocka för jag gillar att veta hur långt jag springer och takten osv. Efter att jag duschat gick jag ner till stranden. Jag hann knappt lägga mig ner och sola innan en man (40+) börjar prata med mig. Först är det inte så konstigt, alla pratar med alla här i USA och är trevliga. Men efter en stund börjar han fråga mig om vi ska äta lunch tillsammans, om jag ville komma över till hans hus, om mitt telefonnummer och var jag bor och då börjar det kännas lite creepy... Jag sa "Nej tack, jag går inte hem till främlingar hur som helst." Sedan frågade han igen och jag sa "Nej tack". Vad tror han? En 19-årig tjej som vill komma hem till en medelålders man och kolla på en film? NEJ TACK!

4 kommentarer:

  1. Usch så läskigt. Sånt här gillar jag verkligen inte - olustigt!!! :/ :(
    Undvik att gå ut själv när det är mörkt känner jag. Är jag läser detta. Kram
    PS. Duktigt med träningen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen :s men han gjorde inget dumt, mer än valde lite olämplig person... Det gör jag. Jag skulle aldrig gå själv i LA eller Santa Monica själv på kvällen. Tack ska du ha, hoppas nästa vecka blir lika bra :) kram kram!

      Radera
  2. Hua för "läskiga gubbar". Det gjorde du jättebra!
    Heja på med träningen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det säger jag med :s tur att jag inte stött på fler än så :) Tack tack :D Kram

      Radera