onsdag 20 november 2013

Gratis biltvätt

Äntligen har jag tvättat min bil! Det tog bara 3 månader innan jag lät lilla White Trash tvättas och förvandlas till en skinande skönhet igen. Hon var så vit, blank och fin när jag köpte henne och nu var det verkligen dags. Jag dammsög den lite inne i bilen, men jag hade inte skräpat ner så mycket. Passagerarsätet var mycket värre än förarsätet vilket säger en hel del om hur renlig jag är.. Eller hur mycket mina vänner kan skräpa ner ;)

Jag köpte julkort idag och julfrimärken! Jag hittade ett par riktigt amerikanska kort och ett annat som jag skrattade högt åt. Ett av dem är redan skrivet (det roliga), men det känns lite väl tidigt att skicka det. Det tar ca 5 dagar tror jag för att det ska komma fram så jag kan vänta ett tag till.

Långt nere i arkivet hittade jag en gammal luciabild som mamma tagit. Jag ville hitta en gammal julbild, men det här var det närmsta jag kunde hitta. Men sedan hittade jag en ännu mer julig bild som jag älskar. En klassisk: Nu-ska-vi-ta-en-bild-på-barnbarnen-och-tomten-och-visa-hur-glada-vi-är-bild. Vissa lyckas bättre med leendet än andra...

2 kommentarer:

  1. Julen närmar sig med stormsteg, men du verkar förbereda och ha koll på det mesta som vanligt :)
    Kusinkortet är såå gulligt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja liiite koll har jag, men har mycket kvar att fixa.. Ja visst är det! :)

      Radera