söndag 26 januari 2014

För fem dagar sedan skrev jag att jag är halvvägs på riktigt och att jag ser fram emot att komma hem till Sverige och plugga. Ni som känner mig vet hur velig jag är och är kanske inte jätteförvånade när jag säger att jag har ändrat mig. Igen.

Det blev aldrig Whale Watching i helgen för det var fullbokat... Min tyska kompis ringde till företaget vi skulle åkt med dagen innan och de förklarade att det var fullbokat hela helgen. Detta tror jag beror på att Groupon har ett specialerbjudande där just nu, vilket de aldrig haft förut. Det brukar aldrig vara fullbokat under vinterhalvåret, utan man kan bara åka dit utan en bokning i förväg. Det var tur att hon ringde i alla fall. Istället träffade jag min svenska kompis Madeleine. Hon kom till Malibu runt lunch-tid och vi låg och stekte på Zuma Beach fram till klockan var ca 3. Sedan åkte vi till mitt älskade smoothie-ställe och jag åt en Brazilian Bowl (Gjord på banan, jordgubbar, äpple juice, mandelmjölk, acai-bär och toppad med granola, hampfrö färska jorgubbar, banan och riven kokos.) Supergott!

Idag ska jag åka till Santa Barbara med Filippa och Sara och det hoppas jag blir riktigt skoj. Jag har varit där en gång innan, men jag hann bara se beachen och hamnen. Nu vill jag se "Downtown" och mer av staden. Nu ska jag ge mig ut och springa. Får se om det går lika bra som igår. Hej!


3 kommentarer:

  1. Du är då lite velig :D. Men vad gör det när man är en så go tjej!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vi har ju pratat mycket om detta och jag vet att du har haft det svårt att ta ett beslut. Magkänslan brukar vara bra att gå på. Det är ju bara att lyckönska dig och ställa in sig på ytterligare ett år. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för stödet tjejer, vi ses ju i alla fall i sommar :) Kram

      Radera