fredag 5 juni 2015

Bättre sent än aldrig

Hej alla fans! (Citat från mammas senaste blogginlägg- Hon är så sjukt cool)

Jag spanade precis in min blogg och insåg att jag bara skrivit litegrann om Maui men nämnde ju inte ens att vi flög över till Hawaii (Big Island) också. Vi var där 8-14 april och vi hann se massvis med saker. Det var där vi nattsnorklade med mantor till exempel, vilket var min favorit. Jag snorklade även på en strand som hade helt fantastiskt bra rev och fiskar. Stranden heter Kahalu'u. Vi åkte också till en av världens vackraste stränder som heter Hapuna Beach. Vi bodde även här på ett fint hotell och mådde gott. Jag vann två vattenrutschkana-tävlingar och fick som pris en gratis smoothie från hotellets bar. Jag fattade inte att jag vunnit förtas dagen så jag hämtade inte upp mitt pris, men andra dagen fick jag höra om det och jag vann även den dagen så jag fick i alla fall en smoothie. Jag valde såklart Pina colada smak och den smakade ljuvligt! Jag gjorde även fina Leis med barnen. Vi plockade upp blommor som fallit från träden och trädde dem på ett snöre. De blev riktigt fina. Här kommer lite bilder från Hawaii.




















2 kommentarer:

  1. Det ser verkligen jättehärligt ut. När man skriver så här i efterhand så skriver man ju ofta om det som gett mest intryck och det är ju inte fel 😊

    SvaraRadera
  2. PS. Att jag är cool? Det visste jag inte ;)

    SvaraRadera